donderdag 26 juli 2018

Yoshi RIP 24-7-2018

Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van Yoshi ...

Yoshi, die werd gevonden met een grote tumor op zijn poot, dat kwaadaardige kanker bleek  te zijn. Dierenarts Nikos dacht dat hij nog maar 6 maanden te leven had. We besloten hem niet te behandelen met chemo of zoiets en Joop en ik namen hem op om hem in de gaten te houden. En dat was bijna 4 jaar geleden!

Ik ben ervan overtuigd dat hij aan het eind niet heeft geleden onder zijn ziekte (hij heeft daar nooit meer blijk van gegeven) maar van ouderdom. Hij werd oud en zwak en we namen de moeilijke beslissing om hem een waardig einde te geven.

Ik ben blij dat hij zoveel gelukkige jaren met ons heeft gehad, toch ben ik erg verdrietig om hem te laten gaan.
Yoshi die altijd rustig en zachtaardig was, van zijn kleine wandelingen genoot, elke nieuwe hond of puppy met een kwispelende staart verwelkomde, en bovenal de beste "kitten-oppas" op het eiland.
En dat is hoe ik hem altijd zal herinneren, Yoshi met een stel kittens overal om hem heen.

Tanja